Δίπλωμα "Επαγγελματίας Οδηγός"

Κανόνες για το Δίπλωμα "Επαγγελματίας Οδηγός"


  1. Βγαίνουμε από συνεργείο ένας ένας με την σειρά που έχουμε ορίσει από πριν. Όποιος έχει προβλήματα με το ιντερνέτ το ενημερώνει για να μένει στους τελευταίους.

  2. Μέσα στην πόλη χαμηλώνουμε ταχύτητα και κρατάμε μεγάλες αποστάσεις από τον μπροστινό μας.

  3. Σταματάμε στα φανάρια εκτός αν ο 1ος(οδηγός) βεβαιωθεί ότι μπορούμε να τα περάσουμε ή αν είμαστε μεγάλο κομβόι.

  4. Ο 1ος οδηγός και ο τελευταίος είναι υπεύθυνοι για την καθοδήγηση του κομβόι. Ο μπροστινός ενημερώνει για την ταχύτητα του τυχόν φαναρια, διαβάσεις τρένου, έργα, απότομες και επικίνδυνες στροφές, αλλαγές στον δρόμο κ.τ.λ. ενώ ο πίσω είναι υπεύθυνος να αναφέρει όταν έχει δημιουργηθεί υπερβολικά μεγάλη απόσταση και να ενημερώνει τον 1ο ότι οι οδηγοί βρίσκονται ξανά μαζί.

  5. Προσπεράσεις ΔΕΝ γίνονται ποτέ από δεξιά(Ευρώπη), ποτέ όταν γνωρίζουμε ότι πλησιάζουμε φανάρι, τρένο κ.α. Προσπέραση γίνεται ΜΟΝΟ σε περίπτωση li ή τρακαρίσματος του μπροστινού.

  6. Μόνο αν πάρουμε άδεια από τον μπροστινό τον προσπερνάμε.

  7. Αν κάποιος τρακάρει είναι αυτός υπεύθυνος να ενημερώσει τους οδηγούς για την κατάσταση του(χωρίς φωνές και ουρλιαχτά) οι οποίοι πρέπει άμεσα πατήσουν φρένα και ΟΧΙ όταν τον πλησιάσουν. Επίσης ο οδηγός που έχει τρακάρει πρέπει να ενημερώσει τους οδηγούς αν μπορούν να τον προσπεράσουν ή όχι. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν τον προσπερνάνε αν δεν τους δοθεί το οκ.

  8. Οποίος έχει κάποιο πρόβλημα ενημερώνει τον 1ο για στάση και ο 1ος πράττει ανάλογα.

  9. Πηγαίνουμε με όριο ταχύτητας το οποίο αναγράφεται στο GPS του φορτηγού.

  10. Δεν ξεχνάμε ΠΟΤΕ φλας, αλάρμ, φωτά και δεν χρησιμοποιούμε άσκοπα τους φάρους και την κόρνα.

  11. Κρατάμε αποστάσεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 150+ μετρά από τον μπροστινό μας.

  12. Οφείλουμε να γνωρίζουμε ποιον οδηγό έχουμε μπροστά μας και ποιον πίσω μας.

  13. Ο μπροστινός οδηγός δεν είναι υπεύθυνος να κρατάει απόσταση από εμάς. Εμείς είμαστε.

  14. Δεν σταμπάρουμε το μικρόφωνο για κανένα λόγο, δεν φωνάζουμε, και βάζουμε μουσική εφόσον παίζουμε από ακουστικά για να μην ενοχλούμε τους υπολοίπους.

  15. Σε περίπτωση που γίνεται ηχογράφηση βίντεο οι κανόνες μικροφώνου στενεύουν περισσότερο. Δεν επιτρέπονται ομιλίες. Μόνη εξαίρεση είναι περίπτωση τρακαρίσματος και γενικά σημαντικοί λόγοι.



Λόγοι Αφαίρεσης


  1. Καθυστέρηση κομβόι για οποιοδήποτε λόγο.

  2. Spamming μικροφώνου.



Όποιος οδηγός δεν ακολουθεί τους παραπάνω να κανόνες και προκαλεί προβλήματα στην διάρκεια ενός κομβόι θα φεύγει από το ts3 για το υπόλοιπο της ημέρας και θα του αφαιρείται το επαγγελματικό δίπλωμα. Αν ο οδηγός συνεχίσει να προκαλεί προβλήματα θα δεχτεί μεγαλύτερη ποινή και για μεγαλύτερο διάστημα!

Από τη στιγμή που κάποιος χάνει το δίπλωμα έχει δικαίωμα να το ξαναδώσει μετά από 1 μηνά!